Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Φυτικά καλλυντικά από τον Ορεινό Βιότοπο με γάλα γαϊδούρας


Στο ορεινό χωριό των Άνω Βροντού Σερρών σε υψόμετρο 1150 μέτρων, η Αναστασία και ο Κώστας συλλέγουν τους θησαυρούς της φύσης και φτιάχνουν τους δικούς τους.
Κυκλοφορούν σίγουρα πολλά φυτικά καλλυντικά και ο καθένας που τα δημιουργεί υποστηρίζει πως είναι εξαιρετικά. 

Έχω δοκιμάσει σε αφθονία, λόγω των επιλογών μου που δεν συμπεριλαμβάνουν χημικές προτιμήσεις αλλά και της στάσης μου απέναντι σε ορισμένες διατροφικές επιλογές, ώσπου δοκίμασα να βάλω τα συγκεκριμένα στη ζωή μου.

Μετά τη χρήση τους, δέχτηκα αμέσως την πρόταση να ασχοληθώ με την προώθησή τους εδώ και μήνες και αυτό που έχω μέσα στο σπίτι μου το θεωρώ ευλογία και καλή τύχη γι αυτό το συναπάντημα.

Από τα ασύγκριτα φαρμακευτικά σαπούνια μέχρι τα αριστουργηματικά καλλυντικά με γάλα γαϊδούρας, τις απίστευτες φυτικές κρέμες και τις μοναδικές θεραπευτικές κεραλοιφές έως την καλοκαιρινή προστασία, πιστεύω πως έχω γύρω μου κοσμήματα ευεξίας και θεραπείας.

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια σας συμβουλεύω να κοιτάξετε τον παρακάτω σύνδεσμο και αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
Η οποιαδήποτε απόπειρα γνωριμίας με αυτά θα σας κάνει μόνο καλό.

http://oreinos-viokipos.blogspot.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου